Slovenski kulturni dom, Špietar | San Pietro al Natisone 
POLAROID PUST 
una mostra da fare insieme
postavimo skupaj razstavo
dal | od 3.2 al | do 18.2.2024
Beneška galerija • SMO Slovensko multimedialno okno
via | ul. Alpe Adria 73
San Pietro al Natisone | Špietar
ogni giorno dalle 10 alle 13 e dalle 14.30 alle 17.30 
vsak dan od 10.00 do 13.00 in od 14.20 do 17.30

Invitiamo maschere tradizionali e soprattutto spontanee, create e cucite per il pust, a farsi ritrarre nella galleria del museo SMO!
Le istantanee polaroid, impressionate sul momento, andranno a comporre una rassegna di volti – più o meno riconoscibili – per raccontare la vivacità, i colori e i sorrisi che ancora oggi animano i giorni del carnevale!
Per due settimane, lo spazio che solitamente ospita le mostre temporanee si trasformerà in laboratorio per costruire assieme a chi lo attraverserà una nuova rappresentazione del carnevale: spontanea, colorata e viva nei volti delle maschere stesse!

In questa occasione presenteremo anche le foto e i video realizzati dal fotografo udinese Alberto Di Giusto negli anni ’70 e ’80 nei paesi di Rodda, Montefosca e Drežnica.

Vabimo tradicionalne in predvsem spontane maske, ustvarjene in sešite za pust, na portretno fotografijo v galerijo SMOja!
Vtisnjene polaroidne slike bodo sestavile steno obrazov – bolj ali manj prepoznavnih – in tako pripovedovale o živahnosti, barvah in nasmehih, ki še danes poživljajo pustne dni!
Prostor, ki običajno gosti občasne razstave, se bo za dva tedna spremenil v laboratorij, kjer bomo skupaj s tistimi, ki ga bodo obiskali, gradili novo predstavo pusta: spontano, barvito in živo v obrazih samih mask!

Ob tej priložnosti bomo predstavili tudi zbirko fotografij in videov, ki jih je videmski fotograf Alberto Di Giusto posnel v 70. in 80. letih v Ruoncu, Črnem varhu in Drežnici.

vabilo / invito